Wikipedia

Результати пошуку

понеділок, 6 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 9 клас 06.04

Увага!Увага! Увага!
Шановні батьки і учні 9 класу!
Ми з вами продовжуємо дистанційне навчання!
(зарубіжна література)

Понеділок, 06 квітня
1. На минулому тижні я вам пропонувала переглянути відео «Історична казка: дивацтва Б. Шоу», тому зараз дайте відповіді на питання за цим відео (письмово) :
1. Джордж Бернард Шоу  - лауреат … премії 
2. Для Бернарда Шоу взірцем була творчість…
3. Третій цикл п'єс Бернарда Шоу мав назву…
4. Другий цикл п'єс Бернарда Шоу мав назву…
5. За походженням Джордж Бернард Шоу  був…
6. Перший цикл п'єс Бернарда Шоу мав назву…
7. Своє самостійне життя Бернард Шоу  почав з … років 
8. Б.Шоу вважається в Англії засновником…
9. Чудову освіту Б.Шоу здобув…
10.В основу сюжету твору Шоу „Пігмаліон” покладено… 
11. Рік створення п’єси „Пігмаліон”…  
12. П`єса Шоу „Пігмаліон” входить до циклу? 

2. Опрацюйте інформацію :
П'єса Б.Шоу - шедевр того проблемного інтелектуального театру, який він прагнув створити. Усе в ній парадоксальне, полемічне, загострене, дає подвійне значення. «Провокуюча» спрямованість п'єси виявляється вже в тому, що її сюжет є іронічною, а подекуди пародійною «модернізацією» давньогрецького міфу про Пігмаліона і Галатею. Шоу невипадково обрав для перетворення Галатеї область фонетики - він сам був великим шанувальником цієї науки і ревно стежив за чистотою англійської мови.
Професор фонетики Хіггінс, який у драмі Шоу виступає своєрідним Пігмаліоном, укладає парі з полковником Пікерінгом, що він проведе науковий експеримент - за кілька місяців навчить вуличну торговку квітами Елізу Дуліттл правильній вимові і зробить так, щоб «її з успіхом могли прийняти за герцогиню». 

Шоу описує її наступним чином: «Її ніяк не можна назвати привабливою. Їй років вісімнадцять-двадцять, не більше. На ній чорний солом'яний капелюх, що дуже постраждав на своєму віку від лондонської пилу і кіптяви і навряд чи знайомий зі щіткою. Волосся її якогось мишачого кольору, який не зустрічається в природі: тут явно необхідні вода і мило. Поруділе чорне пальто, вузьке в талії, ледве доходить до колін; з-під нього видна коричнева спідниця і полотняний фартух. Башмаки, видно, також знали кращі дні. Без сумніву, вона по-своєму охайна, проте поряд з дамами рішуче здається замазурою. Риси обличчя у неї непогані, але стан шкіри залишає бажати кращого; крім того, помітно, що вона потребує послуг дантиста.» Дуже бідна, працьовита, невтомна, прагне мати гарний вигляд, але не має для цього ні коштів, ні вміння, ні смаку. 

3. Законспектуйте:
  Еволюція перетворення Елізи
Квітникарка – погано одягнена, із жахливою мовою та вимовою.

Дівчина, яка навчається – пристойно одягнена, але мовою ще не володіє.

Дівчина, яка має успіхи у навчанні, добрий слух – добре одягнена, знає літературну мову, але ще не вміє її використовувати доречно.

Чудова учениця, «леді» - прекрасно вдягнена, має бездоганні манери й чудово володіє мовою.

Людина – здатна мислити, цінує людську гідність, бачить мету в житті й засоби її здійснення.

4.Опрацюйте картинку, порівняйте два образи Елайзи





Бажаю успіхів!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар