Четвер ,23 квітня
Шановні діти! Ми продовжуємо вивчати з вами твір, який має назву "Запах думки". І сьогодні на нас чекає декілька завдань, які ми зробимо разом, аби точно зрозуміти, що нам хотів донести автор цього твору. Як Роберт Шеклі вірив, у перемогу людського розуму.
Тому, будь ласка, запишить епіграф до сьогоднішного уроку:
Людина
повинна бути розумною,
простою,
справедливою, сміливою і доброю.
Тільки
тоді вона має право носити це
високе
звання – ЛЮДИНА.
Костянтин
Пастовський
1. Давайте спробуємо усно дати відповіді на такі питання:
-
З якою проблемою зустрівся Кліві?
-
Що в оповіданні протиставлено людському інтелекту?
-
Чи вірить автор в людський розум?
Скажіть, будь ласка, яка основна ідея твору
Р.Шеклі? Давайте запишимо у зошит і запам'ятаємо:↓↓↓
Ідея – ствердження сили людської
думки, здатної знайти вихід із будь – якої ситуації, перебороти всі перешкоди
на своєму шляху.
Протягом усієї подорожі з головним героєм траплялось багато випробувань, тому можно сказати, що Кліві було два стани почуття, а саме(запишіть у зошит):
КЛІВІ
↓
Фізичний стан героя
(біль, втома, втрата свідомості)
↓
Душевний стан
(млявість, байдужість навіть до власної долі)
3.Пропоную вам, усно опрацювати табличку і письмово дати відповідь на таке питання:« Яке
випробування було складнішим – фізичне чи духовне? І чому?»
Духовні випробування
|
Фізичні випробування
|
1. Поведінка в екстремальній
ситуації
2. Відповідальність
3. Формування сили думки:
- навчився керувати своїми
думками
- уникає паніки
- оволодів телепатією
- намагається побороти страх
|
1.Фізична робота в аварійному
режимі
2. Фізичний біль
3. Втома і виснаження
4.Загроза знищення від пантери,
вовків, птаха
|
Результати випробувань:
«Він боровся з цією планетою за
її правилами і переміг. Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню
пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар