Wikipedia

Результати пошуку

пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

7 клас, ДН,10.04


П'ятниця, 10 квітня

1. Опрацюйте табличку, законспектуйте у зошит:


Що привернуло увагу Джипа у вітрині

Що купували у чарівній крамниці

Що принесли додому
«Яйце є – яйця нема»,
«Лялька, яка плаче, як жива»,
«Купи й дивуй друзів», «Монета є – монети нема»,
«Чарівна пляшка»
Чотири скляні кульки,
«Купи й дивуй друзів»,
«Яйце є – яйця нема»,
«Лялька, яка плаче, як жива»,
коробку з олов’яними солдатиками
У трьох коробках звичайні чудові олов’яні солдатики,
в четвертій – «кошеня, маленьке, біле, жваве кошеня, дуже веселе, з чудовим апетитом»

2. Дослідницька робота.
Складання порівняльної таблиці сприйняття дорослого та хлопчика під час огляду виставки(письмово у зошит):

Зміна почуттів батька

Зміна стану сина
1. Байдужість.
2. Здивування.
  3. Задоволення.
4. Тривога.
5. Підозра й побоювання.
6. Обурення.
7. Нерозуміння.
1. Цікавість.
2. Подив.
3. Захоплення.
4. Схвильованість.
5. Радість.  

3. У творі показано зміну почуттів батька – людини прагматичної (його цікавить лише ціна), далекої від світу мрії і фантазії, в якому живе його син. Він багато в чому нагадує містера і місіс Бенкс з повісті П.Л. Треверс «Мері Поппінс». Водночас автор зображає стан хлопчика, відкритого для див. Не випадково навіть у звичайнісіньких солдатиках він бачить чарівних.
Проблемні запитання.
(оберіть 3 питання і дайте відповідь письмово)
* Що, на вашу думку, символізував чортик, який приліпився до рукава роздратованого батька?
* Як можна пояснити вислів: «Кожен бачить навколо себе те, що сам хоче бачити»?
* Чому, на вашу думку, одні люди вміють бачити диво навіть у звичайних речах, а інші не помічають дивовижного й у незвичайному?
* Що символізує чарівна крамниця?
* Як ви гадаєте, чи стане Джип схожим на свого батька, коли виросте?

Немає коментарів:

Дописати коментар