П'ятниця, 10 квітня
1. Опрацюйте табличку, законспектуйте у зошит:
Що привернуло увагу Джипа у
вітрині
|
Що купували у чарівній крамниці
|
Що принесли додому
|
«Яйце є – яйця нема»,
«Лялька, яка плаче, як жива»,
«Купи й дивуй друзів», «Монета є – монети нема»,
«Чарівна пляшка»
|
Чотири скляні кульки,
«Купи й дивуй друзів»,
«Яйце є – яйця нема»,
«Лялька, яка плаче, як жива»,
коробку з олов’яними солдатиками
|
У трьох коробках звичайні чудові олов’яні солдатики,
в четвертій – «кошеня, маленьке, біле, жваве кошеня, дуже веселе, з
чудовим апетитом»
|
2. Дослідницька робота.
Складання порівняльної таблиці сприйняття дорослого та
хлопчика під час огляду виставки(письмово у зошит):
Зміна почуттів батька
|
Зміна стану сина
|
1. Байдужість.
2. Здивування.
3. Задоволення.
4. Тривога.
5. Підозра й побоювання.
6. Обурення.
7. Нерозуміння.
|
1. Цікавість.
2. Подив.
3. Захоплення.
4. Схвильованість.
5. Радість.
|
3. У творі показано зміну
почуттів батька – людини прагматичної (його цікавить лише ціна), далекої від
світу мрії і фантазії, в якому живе його син. Він багато в чому нагадує містера
і місіс Бенкс з повісті П.Л. Треверс «Мері Поппінс». Водночас автор
зображає стан хлопчика, відкритого для див. Не випадково навіть у звичайнісіньких
солдатиках він бачить чарівних.
Проблемні запитання.
(оберіть
3 питання і дайте відповідь письмово)
* Що, на вашу думку, символізував
чортик, який приліпився до рукава роздратованого батька?
* Як можна пояснити вислів:
«Кожен бачить навколо себе те, що сам хоче бачити»?
* Чому, на вашу думку, одні люди
вміють бачити диво навіть у звичайних речах, а інші не помічають дивовижного й
у незвичайному?
* Що символізує чарівна крамниця?
* Як ви гадаєте, чи стане Джип
схожим на свого батька, коли виросте?
Немає коментарів:
Дописати коментар