Wikipedia

Результати пошуку

четвер, 7 травня 2020 р.

8 клас, ДН, 07.05

Четвер, 7 травня

Шановні учні, ми продовжуємо з вами працювати з твором "Чайка Джонатан Лівінгстон".

1. Прочитайте та опрацюйте табличку. Записати у зошит.

2.УСНО опрацюйте інфорацію:

·         Ознаки притчі у творі: Морально-філософські роздуми автора.
·         Повчальні моменти у творі: Філософські роздуми про сенс життя людини. Потрібно любити життя, людей і ти досягнеш найвищих почуттів. Ознаки казки: незвичний сюжет, персоніфікація птахів.
·         Твір, з яким можна провести паралель, читаючи повість-притчу Р. Баха: А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц».
·    Нагадаю, авторська думка у притчі «Маленький принц»: Шлях до істини нелегкий. Доводиться бачити багато негативного, проходити через різні випробування. Людина увесь час перебуває у пошуку. Подорож Маленького принца – це шлях до пізнання світу, шлях до істини.
·         Авторська думку повісті-притчі Р. Баха: Дійсно, у кожному із нас живе Чайка Джонатан Лівінгстон, тільки потрібно навчитися бачити справжню людину і в кожній із них допомогти розгледіти її в собі. Джонатан – це символ безкінечних можливостей того, хто вміє мріяти, вірити в досконалість, любити життя. І тоді людина здатна пізнати добро, любов, і знайти свій сенс життя.
Велика Чайка = Справжня Людина
3. До наступного уроку потрібно написати твір-мініаюру(0.5-1 стр.) на тему: "Сенс мого життя".

Немає коментарів:

Дописати коментар