Wikipedia

Результати пошуку

вівторок, 5 травня 2020 р.

Виховна година, 6 клас


Шановні батьки! Любі учні!

Любі діти, я хотіла сказати, що дуже сумую за вами!😣😣😣 Була би рада побачити кожного із вас, поцікавитись як справи. Але в умовах карантину, ми маємо змогу спілкуватися лише онлайн для того, щоб уберегти своє здоров’я.💊💊💊

Сьогодні у нас буде незвичайна виховна година, а особлива. Адже за період карантину ви дуже добре засвоїли технології дистанційної роботи на різних платформах.  Я би дуже хотіла залучити не тільки учнів шостого класу, але і батьків, і братів, і сестер. Як ви вже зрозуміли, мова сьогодні буде йти про День Примирення та День Перемоги, який ми звикли святкувати 8-9 травня.

Не дивлячись на те, що ми знаходимось далеко один від одного, я впевнена, ні, я знаю, що ми разом велика КОМАНДА.😊😊😊 Тому я пропоную вам запустити флешмоб до 9 травня! Хоча і дистанційно, але я знаю, що це у наших силах. Потрібно зовсім небагато: відзняти коротеньке відео(5-10 секунд) зі словами(обрати один або два вислови із поданих)  : «Ніхто не забутий! Ніщо не забуте», або «Ми пам’ятаємо», «Слава Україні», «Героям слава», «Миру бути!», «Ми- єдина Україна», «Пам’ятаємо! Перемагаємо», «Ніколи знову!». Також ви можете використати свої слова або побажання.

Бажано, залучити до цього флешмобу усіх членів родини. Я також, разом із вами долучусь до створення відео! Чекаю ваші маленькі відео до 07.05 для того, щоб створити велике відео-побажання нашим ветеранам. Я знаю, що це у наших силах. 

НЕ дивлячись на відстань, дистанційне спілкування МИ ЦЕ ЗМОЖЕМО ЗРОБИТИ!
Бажаю вам успіхів і натхнення! Чекаю відео у особисте повідомлення на Вайбер.


Немає коментарів:

Дописати коментар