Wikipedia

Результати пошуку

пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 8 клас 30.03-03.04

Увага!Увага! Увага!
Шановні батьки і учні 8 класу!
Ми з вами продовжуємо дистанційне навчання!
(зарубіжна література)

1. Перегляньте відео:


2. Хронологічна табличка: Життєвий і творчий шлях Мольєр.

3. Написати конспект за поданою інформацією:

Історія написання “Міщанин-Шляхтич”  

У листопаді 1669 Париж відвідала делегація послів султана Османської імперії (Оттоманської Порти) Мехмеда IV. Бажаючи справити враження на послів, Людовик XIV прийняв їх у всій своїй величі. Але блиск алмазів, золота і срібла, розкіш дорогих тканин залишили турецьку делегацію байдужою. Досада короля була тим сильнішою, бо, як виявилося, глава делегації Солиман-ага виявився обманщиком, а не послом турецького султана. Людовик замовляє Мольєру і Люллі «смішний турецький балет», в якому була б висміяно турецька делегація, для чого призначає йому консультанта, шевальє д’Арвье, що недавно повернувся з Туреччини і знайомого з їхньою мовою, звичаями та традиціями. Навколо «Турецької церемонії» протягом 10 днів репетицій було створено імпровізоване подання “Міщанин-шляхтич”, показане королю і королівському двору 14 жовтня 1670 в замку Шамбор в декораціях Карло Вигарани від спектаклю «Пан де Пурсоньяк» та з танцями П’єра Боша. Через місяць спектакль був перенесений на постійну сцену Мольєра, в театр Пале-Рояль, перший спектакль в Парижі відбувся 28 листопада 1670. За життя автора було зіграно 42 вистави (6 в 1670 р, 28 в 1671 і 8 в 1672 р, не рахуючи придворних уявлень в жовтні і листопаді 1670 р .: чотирьох в Шамборе і декількох в Сен-Жермені).

4. Прочитати комедію "Міщанин-шляхтич"
(для кращого засвоєння інформації пропоную аудіокнигу:


5. Усно опрацювати інформацію:

Міщанин-шляхтич” 
Автор – Жан Батист Мольєр 
Літературний напрям – класицизм 
Жанр – соціально-побутова комедія, з елементоми любовної та соціально-психологічної комедії Тема – прагнення багатого буржуа Журдена потрапити до вищого товариства 
“Міщанин-шляхтич” проблематика:  місце людини у суспільстві; чинники, якими це місце визначається; панівні моральні ідеали у державі; проблеми освіти, виховання, мистецтва, кохання, людської гідності та ін. 
Основні ідеї – викриття соціальних і людських вад.
Головні герої – Пан Журден, пані Журден, Люсіль, Клеонт, Дорант, Дорімена, Ковєль, Ніколь Художні особливості п’єси
Різні види комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм, буфонада, фарс. 
Комедія писалася в рамках класицизму, в ній збережена обов’язкова для класичної  п’єси триєдність: єдність місця (будинок пана Журдена), часу (дія укладається о 24 годині) і дії (вся п’єса побудована довкола однієї головної ідеї). У кожному з основних персонажів підкреслена одна провідна межа в сатиричному перебільшенні. 
Тема “Міщанин-шляхтич” — схибленість пана Журдена на шляхетності; критика аристократії і викриття рабського плазування буржуазії перед панівним класом.

6.ПИСЬМОВО дайте відповіді на такі питання:
1.Чого комедія вчила сучасників Мольєра? У чому полягає її виховне значення?
2.Чому дослідники говорять про загальнолюдське значення комедії? Чого вона може навчити сучасників із різних країн світу? 
3.У словнику літературознавчих термінів або в інтернеті знайти, які бувають засоби (різновиди) комічного. Записати визначення кожного засобу.

Немає коментарів:

Дописати коментар