Увага!Увага! Увага!
Шановні батьки і учні 5 класу!
Ми з вами продовжуємо дистанційне навчання!
(зарубіжна література)
1. Познайомившись з біографією М. Цвєтаєвої, будь ласка, прочитайте вірш "Книги у червоній палітурці".
2. Перегляньте відео і спробуйте самостійно та виразно прочитати вірш.
3. Опрацюйте інформацію:
↓↓↓↓↓
Аналіз твору вірша
"Книги в червоній палітурці", Марина Цветаєва: Тема: Про улюблені книжки, про
улюблене заняття – читання. Ідея: світ дитинства та світ
Книги — це один гармонійний та щасливий світ, а світ дорослих контрастує з
ними, тому що вони більше не вірять в реальність світу Книги. Головна думка: на думку автора, віра в
живе слово Книги і робить дитину чистою, сміливою та щасливою. Герої найкращих
творів світової дитячої літератури стали для багатьох хлопчиків і дівчаток
різних країн та епох не тільки найкращими друзями, а й провідниками у
неповторний світ, де завжди сяє сонце, де панують щастя, радість і завжди
звучить дитячий дзвінкий сміх! Ліричний герой: доросла людина "Из
рая детского житья...". Рай — щось далеке та невимовно прекрасне.
Дитинство залишилось у минулому ліричної героїні. Вона остаточно прощається з
дитинством. Доросла героїня розуміє, що щастя, радість залишились у далекому
дитинстві й ніколи не повернуться, в дорослому житті немає місця фантазії,
літературні герої ніколи більше не оживуть. У дорослому житті багато зла та
несправедливості, з гіркотою героїня говорить про те, що єдині, хто не зрадить,
— це улюблені з дитинства книги, що робили її щасливою.Сюжет вірша:
розповідає про маленьку
авторку, одержимою книгами, і сюжетами творів Марка Твена. Дух ліричної героїні
захоплювали напружені сцени, такі як розв'язка роману "Принц і
жебрак", момент в печері з Томом і Беккі з "Тома Сойєра".
Калейдоскопом ці сюжети миготять у міру прочитання вірша. Своє твір Марина
Цвєтаєва закінчує, використовуючи урочисті звернення до славу дитинству і
книгам - "про золоті часи", "про золоті імена". Вірш
перетворюється в гімн, в оду літературі і юним рокам.
Художні засоби: епітети: «золоті часи», «потертому палітурці», «манірною вдови», уособлення: «тремтять вогники», вигуки: «мені страшно!», «Боже!» і риторичне питання: «... чому серед червоних книг знову за лампою не заснути б?».
4. Виконайте письмово завдання:
1. Чому авторка назвала книжки друзями героїні вірша?
2.Чи має значення колір палітурки ( саме червона, а не чорна, не зелена чи іншого коліру)?
5. Опрацюйте картинку:
ПЕРЕВІР СЕБЕ:
Немає коментарів:
Дописати коментар