Wikipedia

Результати пошуку

пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 5 клас 30.03-03.04

Увага!Увага! Увага!
Шановні батьки і учні 5 класу!
Ми з вами продовжуємо дистанційне навчання!
(зарубіжна література)

1. Познайомившись з біографією М. Цвєтаєвої, будь ласка, прочитайте вірш "Книги у червоній палітурці".

2. Перегляньте відео і спробуйте самостійно та виразно прочитати вірш. 


3. Опрацюйте інформацію:
↓↓↓↓↓

Аналіз твору вірша "Книги в червоній палітурці", Марина Цветаєва: Тема: Про улюблені книжки, про улюблене заняття – читання. Ідея: світ дитинства та світ Книги — це один гармонійний та щасливий світ, а світ дорослих контрастує з ними, тому що вони більше не вірять в реальність світу Книги. Головна думка: на думку автора, віра в живе слово Книги і робить дитину чистою, сміливою та щасливою. Герої найкращих творів світової дитячої літератури стали для багатьох хлопчиків і дівчаток різних країн та епох не тільки найкращими друзями, а й провідниками у неповторний світ, де завжди сяє сонце, де панують щастя, радість і завжди звучить дитячий дзвінкий сміх!  Ліричний герой: доросла людина "Из рая детского житья...". Рай — щось далеке та невимовно прекрасне. Дитинство залишилось у минулому ліричної героїні. Вона остаточно прощається з дитинством. Доросла героїня розуміє, що щастя, радість залишились у далекому дитинстві й ніколи не повернуться, в дорослому житті немає місця фантазії, літературні герої ніколи більше не оживуть. У дорослому житті багато зла та несправедливості, з гіркотою героїня говорить про те, що єдині, хто не зрадить, — це улюблені з дитинства книги, що робили її щасливою.Сюжет вірша:
 розповідає про маленьку авторку, одержимою книгами, і сюжетами творів Марка Твена. Дух ліричної героїні захоплювали напружені сцени, такі як розв'язка роману "Принц і жебрак", момент в печері з Томом і Беккі з "Тома Сойєра". Калейдоскопом ці сюжети миготять у міру прочитання вірша. Своє твір Марина Цвєтаєва закінчує, використовуючи урочисті звернення до славу дитинству і книгам - "про золоті часи", "про золоті імена". Вірш перетворюється в гімн, в оду літературі і юним рокам.

Художні засоби: епітети: «золоті часи», «потертому палітурці», «манірною вдови», уособлення: «тремтять вогники», вигуки: «мені страшно!», «Боже!» і риторичне питання: «... чому серед червоних книг знову за лампою не заснути б?».

  

4. Виконайте письмово завдання:

1. Чому авторка назвала книжки друзями героїні вірша?
2.Чи має значення колір палітурки ( саме червона, а не чорна, не зелена чи іншого коліру)?

5. Опрацюйте картинку:

ПЕРЕВІР СЕБЕ:

Немає коментарів:

Дописати коментар