Wikipedia

Результати пошуку

неділя, 23 лютого 2020 р.

Сучасний урок

В рамках місячника "Сучасний урок"охоче ділюсь з колегами перлинами власної педагогічної майстерності:

На уроках англійської мови у 1-2 класах практикую:

  • урок-мозкова атака, де учні охоче працюють з інтераактивною дошкою:



  • створення колективно Лепбуків та колажів з теми "Дні тижня" для закріплення вивченого матеріалу:




  • використовую цеглинки "Lego" для перевірки словникового запасу з певних тем, іноді як рефлексію як підсумок отриманої інформації.










На уроках зарубіжної літератури:


  • урок-екскурсія (із застосуванням інтерактивних вправ)



  • "мозковий штурм" (ефективний метод колекивного обговорення, пошук рішень, що змушує проявити свою творчу уяву)



  • "займи позицію" (метод допомагає проводити дискусію по спірній і суперечливій темі, де кожен учень може висловити свою думку і відстояти свою позицію з певої теми)




  • "Ток-шоу"( метою є отримання навичок публічного виступу та дискутування)



Досить вагомою на уроках зарубіжної літератури є роль гри, коли розвага переростає у навчання.
Навчання у грі містить у собі такі форми: "Впізнай героя за реплікою..", "Впізнай героя за портретом..", "Впізнай автора.." :


Під час виховної робои застосовую метод "Fishbone" для проводження аналізу певної ситуації.

Немає коментарів:

Дописати коментар